3/12-2009

Hard work work...

Idag efter jobbet träffade jag min älskling i stan. Vi gick för att kolla efter nått "band" eller "snöre" som hon och Alexandra ska ha på sin dansuppvisning på söndag. Efter det gick vi till hemköp för att köpa nått gött att äta, ja va hungrig som ett as, som vanligt.
På vägen dit såg vi att Idol var där och några artister skulle uppträda. Bland annat han med den där pipiga rösten, Teddybjörnen, som ja kallar han.

Vi gick in på hemköp och köpte en hel bullkrans, två frallor och två mer, eller festis eller någon sån skit.
Gött va de hur som helst.

Sedan åkte jag och Sweetheart hem till mig och snacka lite, myste lite och hade de bara ret av gött.
Jag älskar min Katrin mest av allt på denna jord!

Just nu sitter jag och äter på min bullkrans som är halvt uppäten. Den va la ingen höjdare, men de funkar att pressa i sig en bit eller två då oc då.

Jag och en riktig baddare till fisk!

Kommentarer
Postat av: kire

Oh grabben... den gösen ser ut att vara i fin kondition! dock har jag inte sett nån is på sjöarna för tillfället, menmen.. de kommer la de med.

2009-12-03 @ 21:41:26
Postat av: bojn

Fiskarn [ 1337 ]

2009-12-03 @ 22:29:33
Postat av: Katrin

haha<3 Jag älskar dig!

2009-12-04 @ 09:13:44
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: rebecka andersson

hur står det till med statistiken brosh? :D

2009-12-04 @ 17:19:54
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: kire

hähähähähäh

2009-12-04 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0