4/12-2009

Det är äntligen fredag!

När jag skulle ta bussen hem från jobbet så kom ja helt plötligt på hur jävla roligt, rent ut sagt, de va på min morbror och mosters bröllop.
Kan inte nigifta er än gång till?

Det var på festen efter bröllopet som jag bland annat fick mer kontakt med Kalle och Robban. Tänk vad lite alkohol kan göra säger ja bara.

Just nu har jag precis knäckt en öl (Småland 5.2), ja rekomendera den starkt, god och billig. Bara 7.90:- kr/st.
Fick även hem Byggtolvan från Byggnads, som ja sitter och läser.

Snart ska jag upp till Katrin. Får se om jag sover över, ska nämligen hem till farmor imorgon klockan 12:00. Det blir med andra ord ingen särskild sovmorgon för Love.

Byggtolvan
Bilden är tagen med iPhonen, riktigt pissig kamera.

Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

funderar på att byta till bräcke faktiskt..

2009-12-04 @ 17:45:06
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: Katrin

Nästa bröllop blir vårt, och det kommer slå alla bröllop du någonsin kommer gå på! ;) xD <3

2009-12-04 @ 20:02:26
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Benny Kleemann

Självklart att vårat bröllop var bra.det var ju bara dom bästa som gifte sej=)

Ha det gött robert.trevlig blogg.försök dock att tona ner på svärorden.=)

2009-12-05 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0