30/11-2009

Detta blir mitt första inlägg i min helt sprillans nya blogg. Ni kan numera kalla mig BloggMaster2000.

Dagen började med att jag vaknade 04:54 för att vara exakt. Jag tog fram min spikmatta och la mig på den i 20 minuter. Sedan gick jag bort till salmeredsskylten för att möta upp Kent.
Kent är platschef på ett bygge som jag praktiserar på, företaget heter Tuve Bygg.

Jag praktiserar som betongare och dagen bestod av att armera och gjuta väggar. Väldigt roligt om ni frågar mig.
Jag säger bara två ord! "Armerigsfrossa" och "Betongfrossa"
Det är dom rätta orden för när man är som jag, en inom snar framtid yrkesskadad betongare som tittar sig omkring på varenda liten fog medans han sitter på dass.
Men jag antar att det är sådan man blir när man pysslar med det här yrket.

Jag jobbade från 06:45-16:00, sedan tog jg bussen 16:27 från centralen. Jag var hemma cirka 17:06, tog en dush, käkade lite och la mig på den där förbannade jävla spikmattan igen.

I och med att jag har ryggproblem så måste jag ligga på den morgon och kväll för att öka cirkulationen i ryggslutet.

That's life I guess?

Just nu sitter jag och skriver detta förbannat långa inlägget! Varför? SMSa Eniro och fråga!


Nu kommer dagens fråga:
Hur långt är ett snöre?






 

Kommentarer
Postat av: Katrin

Bra älskling! :D <3

2009-11-30 @ 22:12:47
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

De enda roliga var: Hur långt är ett snöre. Lär dig av mästarn!

2009-11-30 @ 22:18:48
URL: http://minoritetstankar.blogg.se/
Postat av: Molleri

Tror jag kan frågan faktis... ett snöre är 2x5 delat med 6 och sedan roten ut 1300 kvadrat centimeter = 73, vi avrundar de till 70!

hopppas du fick svar på din fråga!

2009-11-30 @ 22:24:59
Postat av: Base(1337)

Erik möller är stolt

2009-12-05 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0