11/1-2010

Idag är det inte vilken dag som helst, det är min 18-års dag...
Igår (söndag) skulle Katrin kommit hem, men det blev inte riktigt som planerat. Hennes plan hade fått problem med den ena motoren och dom va tvungna att landa för att fixa det. Det ledde till att dom missade planet i Tyskland, och Katrin som skulle varit hemma klockan 14:00 var istället hemma klockan 03:00.
Det var tänkt att hon skulle komma hem till mig, och jag hade gett mig fan på att de skulle hon göra med, hehe.
Så jag vandrade klockan 02:45 upp till lille Katrin som inte hade sovit på en massa timmar.
Senare var det dags att tralla hem till mig, ja föreslog att vi tar en pulka och åker ner för Tahult, det gick väl sådär, det blev mer att jag drog Katrin.
Just nu sitter jag på pappas nya MacBook (jag vill också ha en!) och väntar på att Katrin ska vakna.
Men nu måste jag ut med Kasper.
Ha de gött, haj!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Åh min lilla älskling :D Grattis, grattis och grattis <3

2010-01-11 @ 15:20:06
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Katrin

UPPDATERA MER!!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 21:58:05
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0